Veelgestelde Vragen

Waar kan ik de regels van de spellen vinden?

De het doel van het spel en de basisregels zijn te vinden bij de Spel informatie. Voor uitgebreide informatie over onze spellen en de werking ervan kun je vinden in onze kennisbank

Hoe voeg ik vrienden toe aan mijn vriendenlijst?

Er zijn 3 manieren dit te doen:

1.De makkelijkste en snelste manier is door op de naam van de speler te klikken en in de chat te klikken op 'voeg toe aan vriendenlijst'.
2. De tweede optie is door met je muis over de naam van de speler te gaan in de lobby. Je krijgt dan een nieuw scherm waar je kan klikken op het icoon met de groene plus.
3. De derde optie is om te klikken op de groene icoon in je vriendenlijst. Je kan hierna de naam toevoegen van de speler die je als vriend wilt hebben.

Wat zijn XP & Levels en hoe werkt het?

Voor elk spel wat je speelt krijg je ervaringspunten (XP). Wanneer je genoeg ervaringspunten hebt ga je een level omhoog. Een level geeft aan hoe ervaren je bent in dat spel. Meer informatie over XP en Levels kan je vinden op Spel Informatie help sectie.

Wanneer ontvang ik een gift?

Er zijn diverse giften die gratis worden gegeven door GamePoint. De meest bekende gift is de 3 uurlijkse gift. Deze gift wordt elke 3 uur gratis gegeven aan elk huishouden dat inlogt bij een van onze spellen. Andere giften zijn o.a. de welkomsgift voor elke nieuwe speler, giften die worden gestuurd door vrienden en giften die kunnen worden geclaimed door mee te doen met evenementen en op onze Facebook pagina's. Meer informatie over de dagelijkse gift en de voorwaarden kan worden gevonden Munten & Abonnementen help sectie.

Hoe koop ik Munten of abonnementen?

Klik op een van de 'opwaardeer' knoppen in onze spellen en het opent de shop met Munten, abonnementen of Bingokaarten. Je kan kiezen tussen Munten of abonnementen bovenaan het scherm. Nadat je een keuze hebt gemaakt zijn er diverse betaalmethodes beschikbaar. Sommige selecties hebben niet alle betaalmethodes, als dit gebeurt, selecteer dan een andere. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt over het opwaarderen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn aankoop krijg?

Aankopen worden normaal gesproken direct bijgeschreven, echter zijn er betaalmethodes waarvan het bekend is dat het langer duurt. Als je aankoop niet binnen 24 uur is bijgeschreven dan is er een kans dat er iets niet is goed gegaan. Neem in dat geval contact met ons op.

Wat zijn de systeemeisen om te spelen op GamePoint?

Grofweg alle computers met een internet verbinding voldoen. Toch raden wij minimaal de volgende systeemeisen aan.

Hoe verander ik mijn persoonlijke instellingen zoals mijn wachtwoord en e-mail?

Wanneer je op onze website www.gamepoint.com speelt, open je het ServicePunt via de contactknop of de FAQ. Daarna selecteer je 'account' en kies je voor 'instellingen'. Hier kan je het wachtwoord aanpassen en het e-mailadres veranderen,

Wanneer je gebruik maakt van onze Facebook apps zullen we automatisch je e-mailadres en informatie zoals geslacht en geboortedatum updaten.

 

Hoe verander ik mijn profielfoto?

Wanneer je op onze website speelt www.gamepoint.com, open je het ServicePunt via de contactknop of de FAQ. Daarna selecteer je 'account' en kies je voor 'instellingen'. Hier kan jij je huidige avatar verwijderen en een nieuwe uploaden. Het kan tot 10 minuten duren voordat al je vrienden je nieuwe foto zien. Als je via Facebook speelt nemen we automatisch profielfoto over als je die wijzigt op Facebook.

Hoe stuur ik een privé bericht?

Er zijn 2 manieren om een privé bericht te sturen.

  1. Klik op de spelersnaam in de chat en selecteer "Privé bericht".
  2. Beweeg je muis over een speler in je vriendenlijst of in de kamerlijst en klik op het chat icoontje rechts onderin of dubbelklik op de spelersnaam. Een privé gesprek zal worden gestart.

 

Hoe blokkeer of rapporteer ik een andere speler?

Wanneer een speler ongepast gedrag vertoont raden we altijd aan om de speler te rapporteren en vervolgens zijn of haar chat te blokkeren. Je kan een speler rapporteren door op zijn of haar naam te klikken en de optie 'rapporteer speler' aan te klikken. Er wordt dan een bericht gestuurd dat deze speler ongepast gedrag heeft vertoond en dat bekijken we. In de tussentijd adviseren we de speler te blokkeren zodat je niet langer last hebt van zijn of haar gedrag. Een speler kan geblokkeerd worden door /blok speelnaam te typen in de chat. Bijvoorbeeld /blok Wouter23. Dit kan in de chat of door op de speelnaam van de speler te klikken en te kiezen voor de optie 'blokkeer speler'.

Hoe kan ik mij aanmelden voor vrijwilliger of tester op GamePoint?

Dank je voor je interesse! Dat is geweldig! Vrijwilligers en testers zijn erg belangrijk voor GamePoint. Ze maken GamePoint zo mooi als het is. Als je er zeker van bent dat je de taak aan kan kijk dan even hier, meldt je aan en wie weet ben jij binnenkort onze volgende gastheer of tester.